Bij een mobiele marketing strategie draait het vooral om context, relevantie, connected devices, specifieke functionaliteiten van de smartphone en location based services.Een  mond vol, en vergt wel het een en ander aan uitleg. In ieder geval heeft alles te maken met het gedrag van de gebruiker in relatie tot het mobiele device. Deze is direct en snel, op de omgeving gebaseerd, intiem en persoonlijk, social, vooral realtime. Om alles helder te krijgen met echte voorbeelden is het niet onaardig om onderstaande presentatie met 10 tips om je mobiele marketingstrategie meer zinvol te maken door te nemen.

In deze presentatie wordt maar weer eens bewezen dat de juiste informatie op het dat moment relevante scherm op het juiste moment en in de juiste context de basis vorm van een effectieve mobile marketingstrategie. Denk hierbij ‘beyond phones’ en maak gebruik van diverse meetmethodes om trends te ontdekken in het gebruik van jouw doelgroep. Dit om te leren en te optimaliseren en nog relevanter de volgende boodschap en communicatie over te brengen.

Bekijk onderstaande 10 hot topics voor een effectieve Mobile Marketing Strategie.