Maandag 9 februari is de SCOUPY Cashback Parade van start gegaan. Met dit nieuwe initiatief van Nederlands’ grootste Mobile Marketing platform SCOUPY, krijgen consumenten de mogelijkheid om snel, gemakkelijk en kosteloos supermarktproducten uit te proberen. De introductiecampagne, waarbij o.a. televisie- en radiocommercials worden ingezet, maar ook instore advertising en online banners, is zeer succesvol gestart. In twee dagen kreeg SCOUPY meer dan 10.000 geld-terug aanvragen te verwerken. SCOUPY verzorgt voor de deelnemende merken het hele proces, van communicatie tot uitbetaling. Consumenten hebben binnen twee werkdagen het geld weer op hun rekening staan.

Gigantische conversie van oriëntatie naar activatie
“De eerste dagen leren ons vooral dat de consument zich met deze tool enorm laat activeren’’. zegt Valentijn Bras, directeur van SCOUPY. “We zien conversiecijfers van 11% van klik naar activatie. Aankoop dus. En let wel, die aankoop is in 97% van de gevallen in een fysieke winkel, in de winkelstraat! Relatief ver weg dus van het contactmoment. Ongekend hoog. Wij zijn dus heel blij!”

Kopersdata en inzicht in aankoopgedrag
“Onze tool maakt het bestaande cashback-proces ongelooflijk snel en makkelijk voor fabrikant én consument’’. vervolgt Bras. “Binnen een paar kliks uploadt de consument zijn kassabon via onze app of website en voorziet deze van zijn persoonlijke gegevens. Voor de deelnemende merken betekent dat, dat ze een schat aan informatie boven water krijgen. Wie is de koper, wat koopt zij, waar heeft zij de aankoop gedaan en wat heeft zij nog meer gekocht. Bijzonder is ook dat we de klant al in het oriëntatieproces kunnen volgen. Doordat 80% van onze gebruikers ons platform mobiel gebruikt, zien we ook nog geografische data. Cashback met SCOUPY is dus heel veel meer dan een geld-terug actie van een fabrikant”.

bron:Scoupy