Onderhandelen met de retailer over een kledingstuk, een nieuwe iPad of nog iets anders? Het kan vanaf nu met de introductie van de Tawar app. Met deze app kunnen consumenten (in de toekomst) realtime een bod doen op artikelen in de winkel.

Tawar app zorgt voor dynamische prijzen op winkelvloer
De Tawar app is een intelligente cloud-oplossing voor retailers die door middel van dynamische prijzen marge optimalisatie realiseert. Met de Tawar app zijn retailers in staat om hun artikelen op het juiste moment, voor de juiste prijs, aan de juiste consument aan te bieden. De consument kan hiermee dus door middel van deze realtime bidding app onderhandelen over de prijs onder randvoorwaarden van de retailer.

Online aankopen worden steeds vaker gedaan op mobiele apparaten. Zo heeft 24% van de Nederlandse online shoppers een aankoop gedaan via een smartphone en 22% via een tablet in de afgelopen 12 maanden. Kleding, schoenen en accessoires is de best verkopende categorie (55% van de online shoppers heeft in de afgelopen 12 maanden een online aankoop in deze categorie gedaan), gevolgd door reis en transport (49%) en tickets voor (sport)evenementen (44%). Baby- en kinderspullen zijn het minst populair (10%), gevolgd door autoproducten (11%), verzamelobjecten, memorabilia en kunst (11%) en gezondheidsproducten (13%). Meer weten? Check dit artikel.

bron:Tawar.nl