Adfactor start een nieuwe dienst: Bloginsiders. Hiermee kunnen adverteerders buzz laten creëren rond hun merk met behulp van de fans van invloedrijke bloggers. Uniek aan Bloginsiders is dat niet alleen de bloggers, maar ook hun grote schare volgers worden betrokken in marketingcampagnes: geen storytelling door influentials, maar storymaking door consumenten zelf. Met deze innovatie zet native advertising specialist Adfactor na Blogads een volgende stap op het gebied van influential marketing en native advertising.

Bloginsiders faciliteert en beheert de werving van fans van een blogger in een insidersclub. Deze insiders kunnen vervolgens bij een campagne worden betrokken om bepaalde opdrachten uit te voeren. De bloginsiders gaan aan de slag met een merk dat bij hen past. Ze kunnen bijvoorbeeld een #conversatie starten op social media, meedoen aan foto- en videocontests, een product of dienst testen of events bezoeken en daar verslag van doen. Daarnaast krijgen deze VIP’s toegang tot exclusieve content van hun favoriete blogger.

Bloginsiders is een logisch vervolg op Blogads, dat ook door Adfactor is ontwikkeld. Met Blogads worden merken verbonden aan invloedrijke bloggers. Deze influentials voelen perfect aan wat interessant is voor hen en hun lezers en maken zelf de gesponsorde content. Deze content heeft daardoor altijd de tone-of-voice die past bij het blog en de doelgroep.

Adfactor is specialist in native advertising, sponsored stories en influential marketing. Adfactor activeert merken en acties van adverteerders zo succesvol mogelijk in de online belevingswereld van de doelgroep.

bron:Adfactor