Vanavond is het dan zover. Dan worden de winnaars van de SpinAwards bekend gemaakt. Alle inzendingen voor de grootste creatieve prijzen van Nederland voor digitale media zijn inmiddels binnen en het gluren is begonnen. Wie zijn de kanshebbers en wie zijn je persoonlijke favorieten? Misschien wel telecomprovider Hi die zich primair richt op jongeren en het afgelopen jaar fantastisch heeft ingehaakt op die ene dag in het jaar dat alle scholieren horen of ze geslaagd zijn. Hi heeft een treffende combinatie gemaakt tussen het gebruik van de doelgroep op mobile en socialmedia. Bovendien weet Hi op uitstekende wijze in te spelen op de interesses, de beleving en tone of voice van de doelgroep. Hi bracht in de campagne aan de gelukkige geslaagden felicitaties over met een ‘gepersonaliseerde rap’. De rap werd gepersonaliseerd door in te spelen op de content wat de scholier op Twitter verspreid had.   Uiteraard heeft de campagne een groot bereik (1.4 miljoen) en veel media aandacht opgeleverd. Maar misschien nog wel het belangrijkste; de manier van communiceren stond wel heel dicht bij de doelgroep. Reclamebureau Red Urban is verantwoordelijk en de maker van deze Hi mediacampagne. Bekijk  de mobiele campagne.

Geïnteresseerd in alle inzendingen? Klik dan hier voor alle inzendingen die te zien zijn op de website van de SpinAwards.