Alle online marketeers opgelet! Deze week gaat er een campagne van VW Golf van start die op 13 september haar hoogtepunt kent en waarbij er een integratie plaatsvindt tussen de offline en digitale wereld. Een campagne die zeker gaat klikken. Wat is het idee? Racen! Racen op een autobaan is leuk, maar nu gebeurt deze race op 4 levensgroot geschilderde websites. Een unieke samenwerking tussen Nu, Telegraaf, Autoweek en Geenstijl.

Op een parcours over vier levensgroot geschilderde websites test Volkswagen de reactiesnelheid van het Nederlands publiek. Diegene die op vrijdag 13 september, wanneer de race online over de sites te volgen is, de auto het snelst met zijn muis vangt, wint de nieuwe Golf GTI. Met deze campagne die op vooruitstrevende wijze de fysieke en digitale wereld integreert, bewijst Volkswagen na 7 generaties Golf GTI nog steeds zijn sportieve en innovatieve karakter. Creatief bureau Achtung organiseert deze race.Op vrijdag 13 september om 12 uur en om 16 uur is de race op de deelnemende websites online toegankelijk voor het Nederlandse publiek. De websitebezoeker die op die dag de GTI als snelste met zijn muis in de banners op één van de sites weet te vangen, wint de Golf GTI.

Ben je enthousiast geraakt en wil je deze Volkswagen binnenslepen? Klik dan hier om te starten met oefenen!

Bron: Achtung, Telegraaf, Sanoma,  Medianetwerk, Adformatie

Photo: 60162857@N08 (cc)