Marqeting en CS Digital Media lanceren de eerste multichannel HTML5 technologie campagne.  Deze campagne voor -Stichting WOMEN Inc- heeft als doel een betere verdeling van zorgtaken voor mannen en vrouwen tot stand te brengen.

Om dit doel te bereiken, slaan digital advertising agency Marqeting en CSDigital Media de handen ineen. Een unieke samenwerking omdat zij als eerste multichannel HTML5 technologie op Digital Out-Of-Home (DOOH) schermen  inzetten. Vanaf 24 april gaat deze campagne live op alle digitale abri’s van CS Digital Media in Rotterdam en Amsterdam.

De inzet van HTML5 technologie in een DOOH campagne biedt vele nieuwe mogelijkheden. Zo zijn voor het online deel van de marketingcampagne HTML5 banners ontwikkeld in standaard IAB formaten. HTML5 banners zijn relatief gemakkelijk aan te passen qua formaat, waardoor de set tegen lage meerkosten kan worden uitgebreid met
een formaat voor de DOOH schermen.

Daarnaast kan de uiting in de abri dynamisch worden aangepast aan relevante
omgevingsvariabelen, waardoor de effectiviteit van de campagne wordt verhoogd.

Jurjen Thomas, Marqeting: “Werken aan een toekomst waarin innovatie en ontwikkeling
voorop staan”.  Hier pleiten Marqeting en CS Digital Media voor. Met de
publiekscampagne ‘IK BEN ER EVEN NIET’ worden vrouwen opgeroepen 1 mei a.s. stil te
staan bij hun ideale zorg- en werkverdeling en hun zorgtaken een dag aan anderen over te
laten. Deze dag gaat gepaard met een bijzondere ontwikkeling binnen de Nederlandse
digital advertising wereld. Marqeting en CS Digital Media hebben een primeur door één
dynamische HTML5 bannerset in te zetten voor zowel de online marketingcampagne als
de DOOH marketingcampagne.”

#IK BEN ER EVEN NIET
Met deze publiekscampagne wil WOMEN Inc. aandacht voor de zorgtaken van vrouwen.

Bron:Marqeting
photo:skohlmann(cc)