Mobilemarketing.nl en iCulture.nl zijn per 1 juli 2014 een samenwerking aangegaan om zakelijk mobiel gebruik verder te promoten. Beide partijen wisselen in eerste instantie content uit via elkaars platformen, maar onderzoeken de komende tijd ook nadere vormen van samenwerking zoals het opzetten van events en onderzoeken.

Richard Otto (MobileMarketing.nl): “Door de tomeloze inzet en enorme passie hebben de oprichters Gonny en Jean-Paul in enkele jaren iCulture laten uitgroeien tot het grootste mobile platform van de Benelux. Ik ben daarom zeer verheugd met hen te mogen samenwerken. Bij mobile marketing is het van belang om de eindgebruiker centraal te zetten. Juist door de samenwerking van onze sites hopen we dit nog meer te stimuleren.”

Jean-Paul Horn (iCulture): “Vanuit ons platform iCulture.nl bekijken we vooral de consumentenkant van het Apple-ecosysteem. Door de samenwerking met MobileMarketing.nl als onderdeel van de Adfo Groep hebben we nu ook de mogelijkheid ons meer te focussen op de zakelijke kant van bijvoorbeeld apps en de effectiviteit daarvan. Richard is door zijn aanstekelijke enthousiasme, gedeelde passie en grote netwerk voor ons een ideale partner.”

photo:perspective(cc)