De Sky Radio Group lanceert als eerste een luistercijfer doelgroepen app voor de b2b markt. luistercijfer-app SRG Update Luistercijfers

Na de lancering van de tabletversie vorig jaar, is de uitvoering voor de smartphone een logische aanvulling op het B-to-B platform ‘Update’.

Bij het maandelijks verschijnen van de luistercijfers vanuit NLO/GfK staat in de app een overzicht van bereik, marktaandeel en luisterdichtheid voor 53 doelgroepen, waar de gebruiker zelf op kan sorteren. Het overzicht is opgedeeld in 7 hoofdcategorieën: leeftijd, geslacht, shoppers, met kinderen, opleidingsniveau, sociale klasse en B-to-B. De app is beschikbaar voor iOS en Android toestellen.

Het B-to-B platform van SRG bestaat uit de Update Luistercijfers, het Update Magazine, de SRG Live Update, de Update mailings, de nieuwsbrieven en de tablet-app.

Sky Radio Group is met haar merken Sky Radio, Radio Veronica, Classic FM en MyRadio het grootste commerciële radiobedrijf van Nederland. Met een uitgebreide digitale radioportfolio naast onze FM merken en een oneindig aantal radiostations via het MyRadio Platform zijn we de radiopartij die naast broadcasting het ook mogelijk maakt om één op één te communiceren en te segmenteren met onze doelgroepen.

Bron:SkyRadioGroup
photo:68532869@N08(cc)