Studente Marlisa Docter kunnen we vanaf deze een echt talent noemen in mobile advertising. Zij namelijk  de winnares van de vierde Mindshare Thesis Award met haar scriptie over mobile advertising.

Zij onderzocht de effectiviteit van in-app Mobile Display Advertising (MDA) met betrekking tot het vergroten van de naamsbekendheid en de koopoverweging.

Het oordeel van de jury was unaniem: “Mobile is hot in medialand, dus aan relevantie geen gebrek. De wijze waarop Marlisa dit complexe onderwerp heeft gekaderd en uitgediept, getuigd van een academisch pragmatisme, waar momenteel sterke behoefte aan is binnen de reclamewereld. In een wereld waarin data steeds meer leidend wordt, bewijst Marlisa in haar Thesis dat zij bijzonder goed snapt hoe je met data om moet gaan en hoe je hier concrete learnings uit destilleert.”

Marlisa is haar aangeboden traineeship per 1 september gestart. Zij zal een half jaar meelopen met verschillende disciplines binnen Mindshare, startend bij Business Intelligence.

De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de beste scriptie op het gebied van media-onderzoek voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Mindshare deelt de award jaarlijks uit in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA).

Bron:mindshare.nl