De Nederlandse telecomsector is een nieuwe aanbieder in mobiele telecom rijker. Tibbaa – bekend als één van de grootste ticketing-bedrijven voor events in Nederland – debuteert als aanbieder aan mobiele diensten en producten.

Tibbaa neemt in de markt voor mobiele telecom een unieke positie in door de kracht van het KPN mobiel-netwerk te koppelen aan de eenvoud van mobiele abonnementen en de exclusieve voordelen van het Tibbaa-platform in de event-scene.

Als ticket provider, mobiele operator en loyalty-partner biedt de nieuwe telecomaanbieder een revolutie, zoals ze zelf aangeven. Bellen, winkelen en uitgaan zal nooit meer hetzelfde zijn volgens de aanbieder.

Het groeiende bedrijf levert nu een slim pakket aan uiteenlopende mobiele sim-only abonnementen met de voordelen van het beste netwerk van Nederland en een directe koppeling met de andere activiteiten van Tibbaa. Bovendien heeft Tibbaa grote plannen om het pakket mobiele-telecomproducten op korte termijn verder uit te breiden met mobiele telefoons, telefoonaccessoires en streamingdiensten.

Gratis bellen of entree op concerten
“Gratis bellen en data gebruiken omdat je in de winkel credits spaart”, aldus Peter Roos, oprichter van Tibbaa. “Door onze activiteiten en platforms te koppelen, bieden wij klanten de mogelijkheid om via een innovatief loyalty-systeem te sparen voor persoonlijke voordelen. Bijvoorbeeld een maand lang gratis bellen, gratis entree voor een concert of festival, VIP-tickets, meet & greets met artiesten, en meer.”

Bij aanschaf van een nieuw mobiel abonnement van Tibbaa ontvangen klanten tijdelijk gratis een Creditspas met tien euro aan credits én een powerbank*. “In de toekomst kunnen ze meer voordeel verwachten vanuit het Tibbaa-platform”, belooft Peter Roo