Het is de droom van elke brandmanager. Een (zelfbedachte) viral die door miljoenen mensen ter wereld wordt gedeeld en nog vele malen meer wordt bekeken. Mocht hier geen salarisverhoging tegenover staan, dan heb je een toch wel erg stugge baas. De opkomst van smartphones hebben ervoor gezorgd dat er massaal gedeeld wordt gedeeld in 2013 via social netwerken zoals Youtube, Linkedin en Facebook. De meest gedeelde top-3 virals  in 2013 hebben wij voor u op een rij gezet. Het gaat om de vrolijke Baby&Me video van Evian, de hilarische kameel met de ‘Hump Day’ van Geico en de indrukwekkende ‘Real Beauty Sketches’ van Dove. 

Unilever heeft de beste zaken gedaan. De meest gedeelde viral is die van Dove geworden. Deze viral is in 2013 4.24 miljoen keer gedeeld.De viral zelf is trouwens al meer dan 61 miljoen keer bekeken op Youtube. Op een mooie tweede plaats komt de autoverzekeraar ‘Geico’ die net ietsje meer dan 4 miljoen keer is gedeeld in dit jaar. Tot slot de vrolijke ‘Baby&Me’ van het schone water van  Evian met 3.34miljoen shares.

Bekijk de meest gedeelde virals van 2013 hieronder.

Bron:Mashable