De doelgroep ‘boodschappers’ is voor veel (retail)adverteerders een interessante doelgroep. Door de stijgende rol van mobiel in het koopproces voor en tijdens de aankoop wordt het interessant voor veel adverteerders om nadrukkelijk aanwezig te zijn op het meest persoonlijke medium van dit moment: de smartphone. 70% van de boodschappers gebruikt in meer of mindere mate haar device op de winkelvloer. 9% van de consumenten doet dit altijd.

Welke top-5 mobiele advertenties zien boodschappers het liefst op hun smartphone verschijnen en zorgen voor de hoogste betrokkenheid?

1.  60% ziet graag mobiele advertenties met informatie over de laatste producten en prijzen
2. 34% ziet graag speciale deals en promoties
3. 31% wil meer gedetailleerde informatie over het product
4. 27% wil showcases en video’s over bijvoorbeeld uitleg van het product en (recepten)tips
5. 14% ontvangt graag informatie over loyaliteitsprogramma’s

Bekijk alle ins en outs van het INMOBI retail boodschappers onderzoek dat heeft plaatsgevonden in Engeland.

photo:edwelker(cc)
B
ron:Inmobi

 

Boodschappers.mobiel