Vanaf nu whatsappen klanten van DeOnlineDrogist.nl niet alleen met hun vrienden en familie, maar ook met de klantenservice van de drogisterij. De webwinkel is hiermee de eerste uit de Twinkle100 die support via WhatsApp ondersteunt.

WhatsApp
DeOnlineDrogist.nl beantwoordt op werkdagen van 09.00 tot 21.00 vragen van klanten via WhatsApp. Joachim de Boer, directeur Online, ziet een grote verschuiving richting mobiel: ‘WhatsApp wordt immens veel gebruikt, wij willen onze klanten optimale service bieden. Een plus een maakt twee: WhatsApp mag volgens ons dan ook niet ontbreken in de manier waarop klanten contact met DeOnlineDrogist.nl kunnen opnemen.’ Klanten hoeven slechts het telefoonnummer van DeOnlineDrogist.nl toe te voegen als WhatsApp-contact en kunnen vervolgens eenvoudig en kosteloos advies vragen.

De WhatsApp-dienst van DeOnlineDrogist.nl is geïntegreerd in het klant support systeem. De Boer: ‘Zo hoeven we niet met losse mobieltjes rond te lopen en wordt de gespreksgeschiedenis aan klantgegevens gekoppeld. Na uitgebreide tests bleek de dienst goed te werken. ‘Laat de appjes maar binnenstromen!’

photo:abulhussain(cc)

bron:Deonlinedrogist.nl