Kieskeurig.nl en Kieskeurig.be zijn vanaf vandadag volledig ‘responsive’ gemaakt, waarbij de weergave zich automatisch aanpast aan de schermafmetingen van het (mobiele) apparaat waarop de site wordt getoond. Nederlands meest betrouwbare en onafhankelijke vergelijkingssite Kieskeurig.nl lanceert vandaag een geheel nieuwe en verbeterde website. Daarnaast wordt het assortiment de komende maanden uitgebreid met een groot aantal nieuwe producten en productcategorieën.

Met deze veranderingen speelt Kieskeurig.nl in op de behoefte van consumenten aan gemak, inspiratie, gebruiksvriendelijkheid en de vraag naar een optimaal productaanbod.

Vanaf komende week is onder andere ook ‘alles voor je tuin, alles om te klussen, drogisterijproducten en cosmetica’ op Kieskeurig.nl te vinden. De komende maanden wordt dit aanbod uitgebreid naar ruim 25 miljoen producten.

Mirelle Bos, Manager Comparison Sanoma: “Ons doel is de consument zo goed mogelijk te helpen met hun aankoop, hetgeen impliceert dat wij continu ons product moeten verbeteren, maar ook het assortiment moeten verbreden. De eerste stap is dat de site vernieuwd en volledig responsive is. Of een consument Kieskeurig.nl nu thuis bekijkt op zijn desktop, of onderweg op telefoon of tablet; al onze tools dragen nu bij aan het zo makkelijk mogelijk maken voor de consument. Om er uiteindelijk voor te zorgen dat de consument overal en altijd tot de beste koop komt.”