Tag

content marketing

Social

Ed Peelen bijzonder hoogleraar Contentmarketing

Prof. dr. E. Peelen (1960) is benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing aan de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam (UvA). De leerstoel is ingesteld vanwege de Stichting Leerstoel Customer Media. Ed Peelen heeft een achtergrond…

Lees verder
Social

De 8 doelstellingen van content marketing in 2015

Content marketing wordt door marketeers en strategen als belangrijkste digitale trend gezien voor 2015. Content marketing wordt gevolgd door ‘big data’, ‘geautomatiseerde marketingactiviteiten’ en ‘mobile Marketing’. Het succes van content marketing wordt door marketeers veelal gemeten in KPI’s (Key Performance…

Lees verder
Social

62% van de millennials opent bedrijfscontent

Slimme marketeers investeren in content om millennials op elk moment en elke plaats te bereiken, via het kanaal van hun voorkeur en met boodschappen die aankomen. Brenner: ‘Mijn bedrijf, NewsCred, deed onderzoek bij 500 millennials in de USA en vond…

Lees verder
Social

De status van Content Marketing anno 2014

Contentmarketing is niet meer weg te denken onder (online-)marketing en communicatieprofessionals. 92% van de organisaties produceert al content, en meer dan de helft van deze bedrijven volgt daarbij een gerichte contentstrategie. Maar hoe gaat dit in zijn werk? Welke tactieken gebruiken…

Lees verder