Wie heeft er niet mee gevlogen en de mooiste momenten mee beelefd? Onze Nederlandse trots in de lucht, onze koninklijke luchtvaartmaatschappij, de KLM. KLM viert deze verjaardag met acties voor haar klanten en kijkt met een tevreden blik naar haar historische en rijke verleden en ziet de toekomst ook rooskleurig tegemoet. Op de muziek van ‘This is what it feels like’ lanceert KLM vandaag een feel-good commercial om deze dag nog eens goed te vieren.

KLM heeft de afgelopen jaren ook zeker niet stil gezeten op het gebied van het uitwerken van haar online, socialmedia en mobiele strategie. KLM geeft op 3 november middels een webinar  inzichten en tips over haar mobile marketing en mobiele boekingsstrategie (conversieoptimalisatie). Het is nog mogelijk om je gratis in te schrijven klik hier. 

Dit webinar maakt onderdeel uit van een nieuw initiatief voor mobile professionals; MobileLunch.nl. MobileLunch.nl is een initiatief van Wellmobile, TomorrowMobile en Onlineseminar dat vanaf 3 november as. elke eerste maandag van de maand om 12.00 uur een gratis interactief webinar organiseert. De mobile manager van KLM Maite Oonk is de eerste spreekster.

Bekijk hier de commercial ter ere van het 95jarige bestaan van KLM.