Het Nederlands bureau Yourzine is de trotse winnaar geworden van de Selligent Award 2015 met de Samsung Galaxy S6 campagne.

In Nice zijn gisteravond voor de derde keer de Selligent Awards uitgereikt aan de beste marketingprogramma´s en campagnes binnen het wereldwijde partnernetwerk van Selligent. Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau in Nederland, was een grote winnaar tijdens de award ceremonie. Met haar Samsung Galaxy S6 case nam het bureau twee awards in ontvangst: de award voor beste omnichannel campagne en de publieksprijs voor de beste campagne van het jaar.

Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: “Wat een geweldig resultaat! Samsung is één van onze Europese klanten en het was een leuke en leerzame uitdaging om aan de slag te gaan met de Galaxy S6 campagne. We hebben met ontzettend veel plezier aan het project gewerkt en ik ben trots op de resultaten die wij voor Samsung hebben behaald. Het is fantastisch dat zowel Selligent als het publiek onze passie en harde werken hebben erkend.”

Yourzine winnaar Selligent Awards 2015 met Samsung Galaxy S6 campagne
Yourzine kreeg van Samsung de uitdaging om vanuit het algemene ontwikkelde CRM programma een specifieke campagne te ontwikkelen dat zou inspelen op geïnteresseerde consumenten, voorafgaand aan de launch van de Samsung Galaxy S6 smartphone. Het doel was om hen betrokken te houden, aan te zetten tot een aankoop en de tevredenheid te optimaliseren in de periode na deze aankoop. Yourzine rolde een campagne voor Samsung Europa uit in dertien landen en in vijftien talen en bereikten vanuit de campagne maar liefst 10 miljoen geïnteresseerde consumenten. De campagne werd gelokaliseerd door middel van specifieke aanpassingen per locatie en naar het specifieke interessegebied van iedere consument om aan de eisen van de verschillende landen, markten en consumenten te voldoen.