In de 4e editie alweer van de populaire MobileLunch.nl webinars staat Mobile Payment centraal. Geen kassabonnen meer, betalen gaat straks ook voor de grote massa via Apple Pay of Google Wallet. In ieder geval via de mobiel!

Alles over trends Mobile Payment in 4e gratis editie MobileLunch.nl Webinar
Het gratis te volgen webinar van 30minuten op maandag 2maart as om 12.00uur zal worden verzorgd door Frederick van Eijk, expert in Mobile Payments.

Frederick neemt ons  mee in de wereld van mobile payment. De trends volgen zich enorm snel op. Onlangs hadden een gedeelte van de klanten van de Rabobank al een primeur. Zij kunnen sinds kort betalen met hun telefoon aan de kassa. Maar hoe zit deze markt eigenlijk in elkaar en welke manieren van mobile payment zijn er voor de consument beschikbaar en welke voordelen en kansen bieden deze nieuwe vormen van betalen voor de retail en organisaties? Je ziet en hoort het allemaal tijdens het naderende MobileLunch webinar op 2 maart om 12.00 uur.

[button link=”https://www.onlineseminar.nl/mobilelunch/” button color=”#0074a2″]Gratis inschrijven[/button]

 

Mobilelunch.nl stelt marketeers en mobiele professionals in staat om binnen een half uur gedurende de lunch op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen op het gebied van mobile marketing, mobile business en mobile communicatie. De sprekers zijn (collega-)mobile professionals met veel kennis en ervaring die de laatste trends en cases uit het vakgebied presenteren en open staan voor discussie.

Log in met je tablet (via App iOS / Android), laptop of desktop op MobileLunch.nl . Binnen een half uur ben je weer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van mobile marketing, mobile business en mobile communicatie. MobileLunch is gratis en toegankelijk voor iedereen.

Met de lancering van MobileLunch.nl proberen de initiatiefnemers TomorrowMobile.nl, WellMobile en OnlineSeminar in te spelen op de groeiende vraag naar het delen van kennis, ervaring, cases en trends op het gebied van mobiele communicatie en mobile marketing nu de markt steeds volwassener begint te worden en de budgetten toenemen. Het is een kennisplatform van en voor mobile professionals.