Samsung introduceert haar nieuwste smartphone op een grootse wijze. In haar buitenreclamecampagne gebruikt de smartphone fabrikant Samsung de grootste Mupi’s (een reclamepaneel) die ooit in Nederland op straat te zien zijn geweest.

Passanten kunnen de nieuwste mobiele telefoon op de extreem grote reclamepanelen tegen het lijf lopen in het centrum van Rotterdam en Utrecht. De vrijstaande reclamepanelen zijn zodanig vergroot dat de uiting van Samsung maar liefst 2,5 meter groot is.

De gigantische Mupi’s belichamen de Samsung Galaxy S6 edge+, die met zijn 5,7 inch quad HD-display beschikt over een scherm dat 0,6 inch groter is dan dat van zijn voorganger. Hiermee biedt Samsung gebruikers een nog uitzonderlijker mobile beleving van films en games.

Het reclamepaneel wordt de XXL-Mupi’s genoemd door de buitenreclame exploitant en zijn in Rotterdam te vinden op de volgende locaties: Beursplein, Korte Hoogstraat en Van Oldenbarneveltstraat. In Utrecht staan ze op Vredenburg, de Neude en Achter Clarenburg.

De Buitenreclamespecial duurt tot en met 15 september en is het resultaat van een samenwerking tussen Samsung, Cheel (concept), buitenreclame-exploitant JCDecaux (uitvoering), Starcom en Vivaki.

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Cheel laat met deze Special voor Samsung maar weer eens zien hoe leuk buitenreclame is. De creatieve mogelijkheden zijn eindeloos! Met deze Big Welcome slaat Cheel een leuke brug tussen het grote beeldscherm en de XXL-Mupi. Samsungs uitingen vallen nu nog meer op dan normaal, want voorbijgangers zien ineens een object dat ruim boven de mensenmassa uittorent.”

Bron:JCDecaux
photo:janitors(cc)