Social Inc. en IAB Nederland publiceren het gratis e-book ‘Social Business Now’. In dit e-book wordt aan de hand van de visie van Social Inc. en voorbeelden en meningen uit de praktijk van CEO’s en IAB-leden, de kracht van social business inzichtelijk gemaakt. Het e-book is bedoeld voor zowel leidinggevenden als voor mensen op de werkvloer – van communicatiemedewerker en marketeer tot overige medewerkers – die geïnspireerd willen raken door en kennis willen opdoen over de kansen van social business.

Sonja Loth, directeur van Social Inc.: “De gemiddelde Nederlander kan niet meer zonder zijn vrienden en informatie onder hand- of swipebereik. Sinds enkele jaren beginnen merken echt te begrijpen welke belofte dat voor hen inhoudt. Maar ook welke enorme veranderingen daarmee gepaard gaan. Het is één ding om een sterk merk te bouwen in een digitale omgeving, maar het is veel uitdagender en interessanter om een sterker merk – en zelfs een sterkere organisatie – te bouwen met behulp van die digitale omgeving, niet alleen in maar mét social media.”

Joris van Heukelom, Voorzitter van IAB Nederland: “Om bedrijven inzicht te geven in de ‘mores en mogelijkheden’ van social, heeft de taskforce Social van IAB Nederland samen met experts van Social Inc. dit e-book samengesteld. IAB Nederland wil social business stimuleren en professionaliseren. Dit e-book biedt concrete handvatten en cases aan de mensen in het veld en inspireert beslissers met (bewezen) mogelijkheden.”

Het e-book is voor iedereen gratis te downloaden op www.socialbusinessnow.nl.

photo:smemon(cc)
Bron:IAB/SocialInc/Socialbusinessnow