Zoover Media heeft voor de verkoop van haar advertentieproducten een overeenkomst gesloten met Semilo, de digitaal exploitant die sinds 2005 uitgevers ondersteunt bij het vermarkten van advertentieruimte. De samenwerking omvat de websites, mobiele sites en apps van Weeronline.nl en Zoover.nl.

Semilo zal specifieke display, native en video producten gaan verkopen aan bureaus en adverteerders. Zo is inmiddels het native product nVision geïmplementeerd op beide sites en kunnen adverteerders ook met video commercials ‘zendtijd’ inkopen.

Jeroen Waterreus, sales manager van Zoover Media: “We werken al zo’n anderhalf jaar naar tevredenheid samen met Semilo in een los-vast constructie en vonden het nu tijd om de samenwerking officieel te bevestigen middels een overeenkomst.”

Semilo, gespecialiseerd in native- en programmatic advertising, is zeer tevreden met het intensiveren van de samenwerking. “Met de komst van Zoover en Weeronline breiden we ons portfolio uit met twee belangrijke titels, waarbij we native en display proposities op relevante wijze maar wel met de nodige schaal kunnen aanbieden aan onze adverteerders”, aldus Hans Caspers medeoprichter/ eigenaar van Semilo.

Zoover, een begrip in de reiswereld
Zoover is actief in 25 landen en is de best bezochte website binnen de reisbranche in Nederland. De consument gebruikt Zoover onder andere om zich te oriënteren op een reis, er wordt tijdens de reis gezocht naar activiteiten en de weersverwachting wordt gecheckt. Consumenten beoordelen de accommodaties en kunnen een review achterlaten. Met een uniek bereik van ruim 1,6 miljoen en 65 miljoen impressies per maand is Zoover dé website om met reislustige consumenten in contact te komen. Meer dan 70% van de Nederlandse vakantiegangers bezoekt Zoover voor en/of na de vakantie.

Bron:Semilo/Zoover