De iPhone speelt een sleutelrol in de nieuwe KLM Werelddeal Weken campagne. Vrijwel alle beelden die in de campagne gebruikt worden, zelfs de tv-commercial, zijn gemaakt met een Iphone. De beelden zijn hierdoor ‘echt’ en ‘persoonlijk’. Het lijkt net alsof de reiziger de beelden zelf gefilmd heeft met zijn of haar eigen smartphone.

KLM heeft meer dan 100 bestemmingen waaronder New York, Rio de Janeiro, Genua en Valencia sterk in prijs verlaagd. Voor de reclamecampagne maakt KLM dus gebruik van een nieuw iPhone concept.

Voor de online commercials gaat KLM onder andere gebruik maken van live beelden vanuit New York, Los Angeles en Rio de Janeiro, zodat de kijker zich als het ware kan wanen op die locaties.

Directeur KLM Nederland Harm Kreulen: “Met de Werelddeal Weken bieden we onze klanten ons hele netwerk van bestemmingen tijdelijk tegen een scherp verlaagd tarief. Het resultaat is inspirerend en laat de klant vanuit een eigen perspectief kennismaken met de mooiste bestemmingen van KLM.”

Bron:KLM
phone:aseemsjohri(cc)