FOK!, Filmvandaag en Filmladder gaan een samenwerkingsverband aan met Ubifish voor de commerciële exploitatie van haar mobiele kanalen. Door deze samenwerking kunnen adverteerders vanaf nu impactvolle, interactieve advertenties inzetten op deze populaire platformen.
Ubifish is in september 2015 gelanceerd en heeft als doel de markt verder te helpen met mobiel adverteren. Adverteerders hebben de mogelijkheid om bereik op te bouwen binnen een brand safe environment.
FOK! heeft inmiddels ruim 448.000 geregistreerde gebruikers en meer dan 156 miljoen geposte berichten. De laatste jaren is het mobiel bereik explosief gestegen.
Ingmar Rood, Managing Partner bij Ubifish: ”Wij zijn erg enthousiast om deze titels toe te voegen aan ons entertainment channel. FOK! is één van de grootste online communities van Nederland en heeft een gigantisch potentieel op mobiel. Met Filmvandaag en Filmladder zijn we in staat filmliefhebbers gerichter te benaderen. Inmiddels bereiken wij met ons kwalitatieve netwerk ruim 4 miljoen bezoekers per maand op mobiel.”