De Persgroep Advertising bundelt vanaf 1 oktober haar krachten met Nakko Media voor de exploitatie van mobiele sites en apps. Hiermee versterken de mobiele nieuwssites en apps van AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers het nieuws-channel van Nakko Media. Met deze samenwerking worden de mobiele advertentiemogelijkheden verbreed en kan nog beter worden ingespeeld op de behoefte van de advertentiemarkt.

Hiermee versterken de mobiele nieuwssites en apps van AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers het nieuws-channel van Nakko Media. Met deze samenwerking worden de mobiele advertentiemogelijkheden verbreed en kan nog beter worden ingespeeld op de behoefte van de advertentiemarkt.

Sterkste mobiele nieuwsnetwerk 
Per 1 oktober versterken de mobiele advertentiemogelijkheden van de Persgroep Advertising en Tweakers het nieuws-channel van Nakko Media. Hiermee ontstaat een compleet en kwalitatief nieuws-channel in de markt. Advies en inkoop betreffende de mobiele mogelijkheden op de individuele Persgroep titels AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers blijven via de eigen salesorganisaties verlopen.

Samenwerking
De samenwerking tussen de Persgroep Advertising en Nakko Media past binnen de visie van de Persgroep om zich meer te richten op de digitale activiteiten.

[chat question=”Nini Spits, Sales Director Digital bij de Persgroep Advertising:”]
‘De combinatie van expertise, technologie en sales heeft ons doen besluiten een samenwerking met Nakko Media aan te gaan. Samen gaan wij ons meer specialiseren in mobiele advertentieoplossingen voor adverteerders’.[/chat]

[chat question=”Harm Schweigman, General Manager bij Nakko Media:”]
‘In de snel veranderende markt van mobiel internet is het belangrijk om steeds te innoveren. Wij zijn trots dat wij de verbindende schakel kunnen zijn tussen deze innovatie en de kwaliteit van de Persgroep. Door de samenwerking met de Persgroep Advertising vernieuwen en vergroten wij de advertentiemogelijkheden voor onze klanten’.[/chat]

Bekijk het eerder verschenen interview op BNR met Harm Schweigman hier.

Photo: propheticblogger (cc)

Bron: dePergroepAdvertising