Het grootste mediabedrijf van ons land Sanoma zet al jaren in op crossmediale oplossingen voor haar adverteerders. Combinatie en integraties tussen print, online en mobiel vinden in toenemende mate plaats. Nu de tablet gemeengoed is geworden in ons land en de printinkomsten teruglopen, zet Sanoma de afgelopen jaren al met succes in op Mobile Marketing en Mobiel Advertising. Nu lijkt het erop dat Sanoma tevens volop wil inzetten op de snelst groeiende markt van de afgelopen jaren; de tablet. Sanoma heeft een interessante motion graphic ontwikkeld dat je meteen op de hoogte brengt van alle details van het gebruik van de tablet en diverse M-Commerce weetjes.

Victor Beerthuis, manager Innovation & Mobile Advertising Sanoma: “Met 5.6 miljoen devices is de tablet een dominerend mediadevice in Nederland. In de mediamix heeft de tablet een hele specifieke functie met een heel eigen gebruikservaring. In deze motion graphic maken we dit nog even heel overzichtelijk.”

Sanoma bereikt met al haar sites (o.a nu.nl) en haar tijdschriften (Autoweek, libelle, Donald Duck) 12,3 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder.

Tevens geïnteresseerd in de customer journey van tablet en smartphone devices? Klik dan hier voor een aanvullend artikel op TomorrowMobile.

Photo: kennykunie (cc)

Bron: Sanoma